Dance Theater

  • Jasmin İhraç | "Sahman-Grenze-Kuş" (Performance)

    28 & 29 Νοεμβρίου | Kέντρο Eλέγχου Tηλεοράσεων

  • Lalun | "Ψάρι στο Κλουβί"

    24 και 26 Νοεμβρίου | Χώρος Τέχνης 14η μέρα

  • Greek Northern Ballet | "La Sylphide"

    26 Νοεμβρίου | Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς Μελίνα Μερκούρη (Θεσσαλονίκη)

  • «Ανοιχτές Πόρτες: 1η Πλατφόρμα Νέων Δημιουργών»

    20 Νοεμβρίου έως 12 Δεκεμβρίου | Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

  • κι όμΩς κινείται | "Η εκδίκηση του Πυριτίου"

    10 - 26 Νοεμβρίου (Π,Σ,Κ) | θέατρο RABBITHOLE

  • Direct Dance | "ΣΗΜΕΙΟ" (χοροθέατρο)

    Κάθε Σάββατο | Θέατρο Αλκμήνη

  • Γιάννης Μπαγουρδής | "πENDε"

    1-3 Δεκεμβρίου | Θέατρο OLVIO

  • Aniline Dancetheatre | "XXXY"

    24 και 25 Νοεμβρίου | Κατερίνη 2 - 24 Δεκεμβρίου (Σάβ.-Κυρ.) | Τεχνοχώρος Φάμπρικα

  • Μπαλέτο Ε.Λ.Σ. | "Η ωραία κοιμωμένη"

    26 Νοεμβρίου & 3, 15, 16, 22, 23, 29, 31 Δεκεμβρίου | Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Η καλλιτεχνική πρακτική του Michael Kliën περιλαμβάνει διεπιστημονική σκέψη, την κριτική γραφή, επιμελητικά έργα,αλλά κυρίως χορογραφικά έργα εξίσου στον τομέα του θεάματος καθώς και στον τομέα των Καλών Τεχνών. Έργα του έχουν εκτελεστεί και βρίσκονται σε πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο. Ανατεθειμένες δουλειές του περιλαμβάνουν συνεργασίες με Μπαλέτο της Φρανκφούρτης, ZKM (Καρλσρούη), Tanzquartier Wien της Βιέννης και Volksoper. Καθώς και έργα του έχουν εκτεθεί μεταξύ άλλων στο IMMA (Irish Museum of Modern Art) και τη Hayward Gallery του Λονδίνου. Έλαβε το διδακτορικό του δίπλωμα από το College of Art του Εδιμβούργου το 2009 και, ως αφοσιωμένος δάσκαλος, έχει δώσει διαλέξεις σχετικά με τα ευρήματά του σε πολλά διακεκριμένα ακαδημαϊκά και μη ακαδημαϊκά ιδρύματα. Υπήρξε συνιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της arts group Barriedale Operahouse (1994—2000) με έδρα το Λονδίνο και Καλλιτεχνικός Διευθυντής/Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Daghdha Dance Company (2003—2011). Βασισμένος στην Ελλάδα και την Ιρλανδία, σήμερα εργάζεται ως ανεξάρτητος καλλιτέχνης.
www.michaelklien.com 

 

 Tί είναι το R.I.C.E.?

Το R.I.C.E.  είναι ένα "γελοία αρχή". Ο Camu κάποτε είπε ότι  "όλα τα μεγάλα κατορθώματα έχουν γελοίες απαρχές". Δεν ξέρουμε ακόμα πως θα εξελιχτεί, αν θα είναι μεγάλο, τι σχήμα θα πάρει, το μόνο που ξέρουμε είναι ότι είναι ένα πραγματικό υβρίδιο: ένα φεστιβάλ, ένα προσωρινό ινστιτούτο, μια συλλογή, ένα εργαστήριο, ένα νησί που διαμορφώνεται σε ανοιχτό στούντιο ή ένας καταλύτης για συζήτηση, μια αφορμή για ευδιάκριτα διαφορετικές πράξεις από την επικρατούσα κουλτούρα του ορθολογισμού. Η Βιτόρια Κωτσάλου και εγώ συναντηθήκαμε στο Kinitiras lab όπου δίδαξα και αποφασίσαμε ότι οι καλλιτεχνική μας πρακτική χρειάζεται ένα διαφορετικό δοχείο, και ότι ένα φεστιβάλ ή ένα θέατρο δεν ήταν πλέον σε θέση να παρέχουν ένα αντίστοιχο ερέθισμα. Στην πραγματικότητα, συμφωνώ με τον πρώην μέντορα μου και χορογράφο Γουίμιαλ Φόρσαιθ ο οποίος ανέφερε ότι "η σκηνή  είναι ένα απαρχαιωμένο νοητικό μοντέλο".  Η χορογραφία έχει εξελιχτεί σε έναν τρόπο να βλέπουμε τον κόσμο διαφορετικά, και ο χορός εξελίσσεται σε ένα τρόπο μέσα από το οποίο έχουμε πρόσβαση στον κόσμο, και αποχωρεί από την παραδοσιακή χορογραφία που βασίζεται στην διεκπεραίωση μίας νοητικής και σωματικής φόρμας και οργάνωσης.  Το R.I.C.E.  είναι αφιερωμένο στην χορογραφία των ανθρώπων. Είναι ανοιχτό, πολύ ανοιχτό, και εστιάζει στην προσέγγιση--να βγούμε από τις καθημερινές μας κοινωνικές συνήθειες και να αναβιώσουμε την κοινωνία σαν σκεπτόμενα σώματα σε συνδιαλλαγή. 

  Ποιόν αφορά το R.I.C.E.?

Θα θέλαμε να πιστεύουμε ότι το R.I.C.E. λειτουργεί ως μια ανοιχτή πρόταση. Αν θέλεις να είσαι μέρος του R.I.C.E. θα είσαι μέρος, αρκεί να έρθεις.  Φυσικά υπάρχουν και προβλήματα υποδομής, καθώς δεν είναι δυνατή η φιλοξενία και η παροχή γευμάτων για όλους (έχουμε κάποιες θέσεις ανοιχτές για ένα μικρό αριθμό ατόμων).  Αλλά θεωρητικά θα θέλαμε να καλέσουμε όποιον ενδιαφέρεται στο να συμμετέχει να ερευνήσει, να εμπλεχτεί. Το R.I.C.E. αρχικά καλεί ανθρώπους που έχουν σχέση με το χορό αλλά στοχεύει να εξελιχτεί σε ένα σύστημα συζήτησης ανταλλαγής και δράσης ανάμεσα σε όλες τις πτυχές τις κοινωνίας. Θα ήθελα να ενθαρρύνω όλους όσους έχουν ενδιαφέρον στις σύγχρονες πρακτικές τις χορογραφίας να βρουν τον τρόπο να έρθουν στην Ύδρα.  Για περισσότερες πληροφορίες αναφερθείτε στο site www.riceonhydra.org

  Περιγράψτε κάποιες από τις δράσεις που θα γίνουν κατά τη διάρκεια του R.I.C.E.

Όποιος έχει επιβεβαιώσει την παρουσία του έχει μια διαφορετική πρακτική και αυτή θα αντικατοπτριστεί στο R.I.C.E. Οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν τα δικά τους σχέδια/project, που είτε έχουν προετοιμάσει ή θα εξελιχθούν εκεί. Θα υπάρξουν διαλέξεις, άτυπες ομάδες προβληματισμού, παραστάσεις, αόρατες κοινωνική χορογραφίες, εργαστήρια, κ.λ.π.

  Πώς ελπίζετε να εξελιχθεί το R.I.C.E.?

Είναι πολύ νωρίς για να πούμε, θα γνωρίζουμε περισσότερα μόλις έχουμε την εμπειρία για αυτή την εκδοχή του R.I.C.E. Ωστόσο πιστεύω πως η οργάνωση ανταλλαγής και δημιουργίας χωρίς την ανταλλαγή χρημάτων (με βάση τη φιλοξενία) καθώς και η εφαρμογή της χορογραφίας και του χορού σε ένα μεγαλύτερο κοινωνικό διάλογο είναι βασικά συστατικά στοιχεία για το μέλλον του R.I.C.E. 

  Ποια η χρησιμότητα και ο σκοπός της τέχνης σε μία χώρα που αγωνίζεται για την επιβίωση της?

Για να απαντήσω αυτό το ερώτημα θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσουμε για ποιά "τέχνη" μιλάμε.  Η λέξη τέχνη σημαίνει τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα και το τι αντιπροσωπεύει πάντα εξαρτάται από το πλαίσιο που επιλέγουμε για να τη χρησιμοποιήσουμε.   Θα ήθελα να φανταστώ την προσωρινή αναστολή της λέξης τέχνη για δέκα χρόνια. Αυτό θα ξεκινούσε με μια  συζήτηση για το τι-εμείς οι καλλιτέχνες του χορού που κυλιόμαστε στο πάτωμα, πηδάμε στον αέρα, στεκόμαστε σε γωνιές, περιστρεφόμαστε γύρω από άξονες- κάνουμε πραγματικά πέρα από κάποια αιτιολογική αρχή που ονομάζεται τέχνη και που υπόκειται στην ίδια αυτοτροφοδοτούμενη τάση της μόδας και στη δίψα για εφεύρεση. Θα πρέπει να εστιάσουμε στο ότι ο σκοπός των πράξεων μας -που κοινώς περιγράφουμε ως τέχνη- συμβάλουν στην προσωπική αλλά και κοινωνική μας κατάσταση και να παρατηρήσουμε πώς αυτά συνιστούν, προωθούν, καταστρέφουν, αποδομούν.  Από την πλευρά μου πιστεύω στον "χορό", που επιτρέπει την ομιλία και την αναστάτωση εντός της 'καλλιεργημένης σάρκας", είτε είναι διαμαρτυρία, ανάλυση ή έκφραση.  Ο χορός  γεννιέται πάντα μέσα από τις δικές μας καταστάσεις, καθώς όλοι μας είχαμε εκπαίδευση κάποιου είδους, και κατά συνέπεια εμπλέκεται (εκουσίως ή όχι) το κοινωνικό-πολιτικό σύστημα που μας έχει διαμορφώσει. Ως εκ τούτου ο χορός έχει να κάνει με το τί θα επιλέξω να κάνω εντός της "καλλιεργημένης σάρκας".   Τι επιλογή θα κάνω εντός του σκεπτόμενου σώματός μου, πώς θα καταφέρω να μην μιλήσω απλά για κάτι μέσα από το χορό μου (καθώς πιθανόν αυτό το κάτι να συζητηθεί από την ίδια προσέγγιση μέσα από την οποία δημιουργήθηκε το πρόβλημα).  Πώς μπορώ να κινηθώ, να κινήσω άλλους (και εδώ εισέρχεται ο ρόλος της χορογραφίας) ουσιαστικά και ηθικά στον κόσμο που έχουμε χτίσει.

Πιστεύω πως το πρόβλημα ξεπερνάει την Ελλάδα, και ότι πρόκειται για μια κρίση του Δυτικού κόσμου, το οποίο σημαίνει μία παγκόσμια κρίση.  Η κοινωνική συνθήκη στην οποία οι περισσότεροι από μάς έχουμε επενδύσει--επίπεδη οθόνη τηλεόρασης και cappuccino παντού--ξαφνικά μοιάζει να είναι μία απάτη και αυτό το σύστημα καταρρέει.  Η Ελλάδα είναι ένα σύμπτωμα ενός πολύ μεγαλύτερου πολιτισμού που παραλογίζεται, και για μένα σε αυτό το στάδιο δεν υπάρχει τίποτα πιο πολύτιμο (μέσα στα όρια της επιδεξιότητάς μου) από το να επαναδιαπραγματεύομαι, επαναπαρατηρώ και να αναβιώνω πιθανόν νέους και πιο ουσιαστικούς τρόπους επικοινωνίας, ανταλλαγής και παραγωγής.  Και από πού αλλού να ξεκινήσω από το να ησυχάζω τον αντίλογο, να ακούσω και να αρχίσω να κινούμαι..και πάλι.

 Πιστεύεις ότι η εποχή που διανύουμε είναι εποχή παγκόσμιων αλλαγών? Πως επηρεάζεσαι σαν καλλιτέχνης?

Βέβαια είμαστε σε μία εποχή παγκόσμιων αλλαγών, και αυτό αντικατοπτρίζεται σε όλες τις πτυχές της δουλειάς μου. Είμαστε βαθιά βυθισμένοι σε αυτή την ευρύτερη διαδικασία της αλλαγής. Αυτό ξεκινά από τις αλλαγές στην ταυτότητα, την κατανόηση του εθνικισμού και του καπιταλισμού, σε ένα παγκόσμιο πλαίσιο, σε συνδυασμό με την ανάγκη να επινοήσουμε νέους τρόπους κατανάλωσης και παραγωγής. Τα προβλήματα είναι τεράστια και φαντάζουν άλυτα για ένα λογικό νου, αλλά αν έβρισκα τον εαυτό μου μέσα σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με 150km/h προς ένα τσιμεντένιο τοίχο, θα επιχειρούσα να κάνω κάτι, όσο ανέλπιστο και να φαινόταν αυτό σε μία τέτοια συνθήκη.  Το να μην κάνουμε τίποτα θα έχει σίγουρα ένα θανατηφόρο αποτέλεσμα, το να κάνουμε κάτι διαφορετικό ίσως και να έχει και ένα διαφορετικό αποτέλεσμα. Ο ρόλος μου ως καλλιτέχνης, ή επιπλέον, ως ενός σύγχρονου χορογράφου είναι να εμβυθιστώ στην αισθητή  πραγματικότητα με όλες τις δυνατότητες (συνειδητές η μη) και ως απάντηση να επαναπροσδιορίσω τους τρόπους με τους οποίους πράττω-να ρυθμίζω σχέσεις ή να παρέχω τις  προϋποθέσεις για να διαμορφωθούν σχέσεις. Οι συνέπειες τέτοιων ενεργειών αγκαλιάζουν τον "πραγματικό κόσμο" (ακόμη και αν προσωρινά που περιέχονται σε μία σκηνή).

 Πιστεύεις ότι η αισθητική και η ποιότητα  είναι προσβάσιμες από όλους στην ζωή και στην τέχνη? Κατά πόσο αυτές οι δύο έννοιες καθορίζονται και επηρεάζονται από τον πλούτο? (τα χρήματα)

Είμαι υπέρμαχος του Beuys στην έννοια του  "Κοινωνικό γλυπτό"- ότι όλοι μας, ανεξαρτήτως επαγγέλματος ή υποβάθρου, καλούμαστε δημιουργικά για να διαμορφώσουμε μια κοινωνία για εμάς και τους απόγονους μας για να ζήσουμε μία ουσιαστική ζωή. Πιστεύω ότι η τέχνη, της οποίας η επιτυχία και η πρόσβαση ορίζεται από τα χρήματα, είναι κατά κύριο λόγο προπαγάνδα για το κυρίαρχο οικονομικό σύστημα, επομένως, όχι πολύ ενδιαφέρουσα.  Η "Υψηλή κουλτούρα" του πολιτισμού πάντα εξαρτάται από την αποδοχή της ως το "status quo" της εξουσίας και της επίτευξης, από τους "μη αναγνωρισμένους" στο πλαίσιο της.   Όλοι χορογραφούμε, όλοι χορεύουμε, όλοι ονειρευόμαστε, όλοι θα πεθάνουμε, όλοι επηρεάζουμε, όλοι συμβάλλουμε.

 Στα σύγχρονα θεάματα (παραστάσεις ) παρατηρούμε να αναμιγνύονται όλο και περισσότερο οι τέχνες μεταξύ τους  . είναι ζητούμενο για σένα? Για την εξέλιξη των θεαμάτων? 

Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει αυτό. Κάποιες φορές εστιάζω στο νοητό σώμα και την κίνηση του και μερικές φορές χρειάζεται ένα ολόκληρο νησί για να βυθιστώ δημιουργικά. Πιστεύω πως θα ήταν χρήσιμο να αφήσουμε τις διακρίσεις και να επικεντρωθούμε στη σχετικότητα- τι χρειάζεται και πότε, πού και γιατί και πώς. Κάποιες φορές χρειάζομαι ένα σφυρί, άλλες ένα καρφί, κάποιες χρειάζομαι και τα δύο...

 Τι θα ήθελες για την συνέχεια ? Ποιος ο σκοπός σου ?

Πάντα προσπαθούσα να κατανοήσω τον εαυτό μου και τον κόσμο λίγο παραπάνω από όσο η εμπειρία μου και η καταγωγή μου, μου ορίζει.  Βρήκα ότι η ορθολογική σκέψη, ή απόλυτη επιστήμη περιόριζαν αυτή την εξέλιξη.  Χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μου σε συνδυασμό με τις ορθολογικές μου ικανότητες μπορώ να εμβαθύνω σε μία πλουσιότερη αίσθηση της πραγματικότητας, κατανοώντας σε κάποιο βαθμό τα λάθη της συλλογικής δράσης, και να εφεύρω στρατηγικές για την κατασκευή/πρόσβαση σε άλλες πραγματικότητες.  Πρόσφατα πίστεψα ότι ο χορός και η χορογραφία είναι απαραίτητα για την καλλιέργεια της ηθικής μέσω της ρυθμιζόμενης/υποκειμενικής αίσθησης των ανθρώπινων σχέσεων--των εμβρυικών προ-συνθηκών της πολιτικής.  Σκοπός μου είναι να φέρω τον χορό και την χορογραφία (και τη γνώση που εμπεριέχουν) στο τραπέζι των ανθρώπινων σχέσεων-αποχωρόντας από ρόλο μας ως διασκεδαστές, ή των επακολουθώμενον σκέψεων της κοινωνίας, και πραγματικά δεσμευμένοι στην εξελισσόμενη ιστορία της ζωής.

 

 

 

 

 

2013-08-20

 

 

Share this post

Dancetheater.gr - Προτάσεις

«Ανοιχτές Πόρτες: 1η Πλατφόρμα Νέων Δημιουργών»

Κατηγορία: Νέα Χορού

«Ανοιχτές Πόρτες: 1η Πλατφόρμα Νέων Δημιουργών»

Δίνει τη δυνατότητα στους νέους δημιουργούς να παρουσιάσουν την δουλειά τους στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΥΠ.ΠΟ.Α. με το Δ.Θ.Π. Οι παραστάσεις θα δοθούν για τέσσερα...

Περισσότερα...

Το Dancetheater.gr πάει Θέατρο

Κατηγορία: Νέα Χορού

Το Dancetheater.gr πάει Θέατρο

Δείτε όποιες από τις παρακάτω παραστάσεις θεάτρου θέλετε, με 1+1 εισιτήριο δώρο με την κάρτα Dancetheater Plus.

Περισσότερα...

8ο Dance Days Chania: Κάλεσμα Συμμετοχών

Κατηγορία: Νέα Χορού

8ο Dance Days Chania: Κάλεσμα Συμμετοχών

Οι αιτήσεις συμμετοχής για το 8ο Dance Days Chania ξεκίνησαν! Με μεγάλη μας χαρά σας καλούμε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας http://dancedays.gr/ να διαβάσετε τους όρους συμμετοχής και να μας...

Περισσότερα...

"Γιατί η Πίνα Μπάους ήταν μια μοναδική έμπνευση"

Κατηγορία: Άρθρα Χορού

"Γιατί η Πίνα Μπάους ήταν μια μοναδική έμπνευση"

Το 1984, η Νέα Υόρκη γνώρισε τη χορογράφο που θα επηρέαζε γενιές χορευτικών καλλιτεχνών: την Πίνα Μπάους. Το Χοροθέατρο τoυ Βούπερταλ ενθουσίασε το ακροατήριο της Μουσικής Ακαδημίας του Μπρούκλιν...

Περισσότερα...

Συνέντευξη της Maya Carroll στο Dancetheater.gr

Κατηγορία: Συνεντεύξεις - Έντυπα

Συνέντευξη της Maya Carroll στο Dancetheater.gr

Η ανταλλαγή μεταξύ διαφορετικών μορφών τέχνης είναι μια ανταλλαγή μεταξύ ταυτοτήτων, πολιτισμών, αυτού που γνωρίζουμε και αυτού που δεν γνωρίζουμε, συνάφειας και κατανόησης, επιθυμίας,  τέχνης, αφοσίωσης,  ποίησης.

Περισσότερα...

Η Αποχώρηση του Άκραμ Καν από τα Μεγάλα Χορευτικά Έργα

Κατηγορία: Νέα Χορού

Η Αποχώρηση του Άκραμ Καν από τα Μεγάλα Χορευτικά Έργα

Ο Άκραμ Καν ανακοινώνει την αποχώρησή του από τα μεγάλα χορευτικά έργα, με ένα έργο που σηματοδοτεί την εκατονταετηρίδα του 1ου Παγκόσμιου Πολέμου. Ο 43χρονος χορευτής-χορογράφος δήλωσε ότι θα εξακολουθεί...

Περισσότερα...

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: Πρόγραμμα Χορού 2017-2018

Κατηγορία: Νέα Χορού

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση: Πρόγραμμα Χορού 2017-2018

Aνακοινώθηκε το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση για την περίοδο 2017-2018. Με ένα πλούσιο πρόγραμμα, η Στέγη υποδέχεται τη νέα χρονιά. Όσον αφορά το χορό, για μια ακόμα χρονιά,...

Περισσότερα...

Εκπτωτική κάρτα Dancetheater Plus

Κατηγορία: Νέα Χορού

Εκπτωτική κάρτα Dancetheater Plus

Η κάρτα Dancetheater Plus προσφέρει στους συνδρομητές προνόμια έκπτωσης σε Μαθήματα και Σεμινάρια Χορού, αλλά και Δωρεάν Εισιτήρια σε Παραστάσεις Χορού.

Περισσότερα...

Εισαγωγικές Εξετάσεις Χορού // "και τώρα τι κάνω?"

Κατηγορία: Άρθρα Χορού

Εισαγωγικές Εξετάσεις Χορού // "και τώρα τι κάνω?"

Αγαπητέ υποψήφιε χορευτή, δάσκαλε χορού, χορογράφε. Γράφω αυτό το γράμμα εν όψει των επερχόμενων εξετάσεων που θα δώσεις για την είσοδό σου στα επαγγελματικά τμήματα της Κρατικής Σχολής Χορού και...

Περισσότερα...

Η επαγγελματική εκπαίδευση του σύγχρονου χορού: ένα συνεχές πεί-ραμα

Κατηγορία: Άρθρα Χορού

Η επαγγελματική εκπαίδευση του σύγχρονου χορού: ένα συνεχές πεί-ραμα

Τι είναι σύγχρονος χορός στην εποχή που διανύουμε; Τι χρειάζεται να διδάξουμε σε ένα επαγγελματικό μάθημα σύγχρονου χορού; Ποιο είναι το κατάλληλο παιδαγωγικό πλαίσιο;

Περισσότερα...

Συνεντεύξεις από το Dancetheater.gr

Greek English French German Italian Spanish
Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Πες ό,τι θες

History
admin: Πατήστε "Δημοσίευση Κειμένου" επάνω δεξιά.
Alice Kyriakidou: γεια σας!πως μπορω να δημοσιευσω μια αγγελια?ευχαριστω
admin: Τον μήνα Σεπτέμβριο είχαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στο Dancetheater.gr με περισσότερες από 98.500 επισκέψεις! Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη.
admin: Τον μήνα Ιούλιο η επισκεψιμότητα του Dancetheater.gr ξεπέρασε τις 95.000 επισκέψεις!
admin: Τον μήνα Ιούνο η επισκεψιμότητα του Dancetheater.gr ξεπέρασε τις 94.500 επισκέψεις!
admin: Τον μήνα Μάιο η επισκεψιμότητα του Dancetheater.gr ξεπέρασε τις 96.500 επισκέψεις!
annakiii: καλησπερα!! μηπως ξερει κανεις αν παραδιδονται μαθηματα twerk στην αθηνα?
admin: Για να προμηθευτείτε την κάρτα πατήστε στο banner στην κορυφή του site.
admin: admin: Εννοείτε να προμηθευτείτε την κάρτα ή να εντάξετε το μαθημα σας στην κάρτα?
psycorps: καλησπέρα πως μπορώ να ενταχθώ στην κάρτα dance theatre plus?
admin: Η κάρτα Dancetheater Plus είναι πλέον διαθέσιμη.
Margianna: Υπαρχει καποια ανακοιωση για την καρτα dancetheatre plus?
evoulatisvroxis: καλημερες. Πως αποκτουμε τη καρτα dancetheater plus?
3 τελίτσες: Η Elizabeth Harrod 5 μέρες πριν γεννήσει!!! «link»
3 τελίτσες: Η Elizabeth Harrod, σολίστ του Βασιλικού Μπαλέτου (Royal Ballet), 3 εβδομάδες πριν γεννήσει!!! «link»
3 τελίτσες: φωτο: 7 μηνών έγκυος Elizabeth Harrod, σολίστ του Royal Ballet «link»
3 τελίτσες: RAD's new Advanced 1 & 2 male syllabi. «link»
admin: Τις θέσεις για τα σεμινάρια του Akropoditi κερδίζουν: ΚΙΤΣΙΟΥ ΓΙΩΤΑ, Αρέστη Εύη, Τσαλκιτζογλου Μαριτα, Ηρώ Μητρούτσικου, Σπύρος Πετρίτης. Καλή διασκέδαση και καλά μπάνια!
something: Tiny Dancers Among Us «link»
drakaki: Γιούπι!!!!! Ευχαριστωωωώ dancetheatre για τη θέση στο εργαστήριο φωνής της Καζαντζίδη στο Dance fest Akropoditi
something: ''Σε κάθε περίπτωση, ο χορευτής που θέλει να γίνει καλός στο μοντέρνο πρέπει να έχει βάσεις κλασικού μπαλέτου.'' ~ Yolanta Zaharieva, χορογράφος και καθηγήτρια μπαλέτου
admin: Στο Acroplane θα πάνε οι: Παναγιωτακοπούλου, Καπετανάκη, Χριστίδη. Καλή διασκέδαση!
ernper: Σας ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση για την "Ωραία Κοιμωμένη¨" Ερνέστος Περάκης
admin: Τις προσκλήσεις για την Ωραία Κοιμωμλενη κερδίζουν οι: Αρβανίτη Μικέτα, Κατερίνα Κορμπή, Ερνέστος Περάκης. Καλή διασκέδαση!
admin: Τα ονόματα για τις 24/4 για τον Αντώνη Φωνιαδάκη είναι: Κωνσταντοπούλου, Χαϊδά, Βασιλείου, Κόντες, Λεγάκη, Λέκκας. Καλή διασκέδαση.
amira17: σας ευχαριστώ πολύ. Κάλή σας μέρα
admin: Σε ό,τι αφορά την Σωματοψυχοπαιδαγωγική έχει δημοσιευθεί. Για το ερώτημα της creo-reon αν δεν μας πείτε για ποια καταχώρηση μιλάτε δεν μπορούμε να ξέρουμε αν την έχουμε λάβει ή όχι. Πάντως δεν υπάρχουν τόσο παλιές εκκρεμότητες στις Καταχωρήσεις που έχουμε λάβει.
amira17: στειλτε μου μειλ και στο evangelia.marougka@gmail.com .αυτό σας έχω στείλει. Ευχαριστώ πολύ
amira17: Καλησπέρα, σας έχω στείλει ένα εργαστήριο κίνησης βασισμένο στην πανεπιστημιακή μέθοδο της Σωματοψυχοπαιδαγωγικής. Δεν γνωρίζω αν το λάβατε. μηπως κατι δεν έκανα σωστά. θα γίνει στο Horos στις 25 Απριλίου. Θα εκτιμούσα μια απάντησή σας
creo-reon: αγαπητέ admin, θα θελα να ρωτήσω αν λαμβάνετε τις καταχωρήσεις μου, γιατί τη μία φορά δεν δημοσιεύτηκε καθόλου και τώρα είχα κάνει μια πριν το πάσχα. Αναρωτιέμαι αν κάτι δεν πάει καλά με το λογαριασμό μου. φιλία
admin: Πατήστε "Καταχώρηση" και στείλτε αρχείο κειμένου με τα στοιχεία. Στον τίτλο γράψτε Στοιχεία Ομάδας. Στην κατηγορία επιλέξτε Καταχώρηση Στοιχείων Σχολής (θα καταλάβουμε). Προσέξτε, η ομάδα θα πρέπει να έχει Καταστατικό προκειμένου να καταχωρηθεί.
κιραν: Καλημέρα!πως μπορούμε να καταχωρήσουμε την ομάδα μας?
admin: Στο Betelgez στις 13/3 θα πάνε: Αφροδίτη Ντρισμπιώτη, Μαρία Μαντούκου.
admin: Στο Medula στις 14 και 15/3 θα πάνε:ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΣΤΑΣΙΝΟΥ, Αλεξανδρος Μπαμπαρακος, Μαρία Τσίχλη, Ναυσικά Θεοδωρίδου
admin: Βέβαια όταν αποκαλώ "εκπληκτική" την Τζοκόντα της Λυρικής, τότε τι να πω για τα Nederlands? Από άλλο πλανήτη..
admin: Εκπληκτικό το Χαμόγελο της Τζοκόντας χθές στην Λυρική. Πολύ καλή δουλειά από την Στελλάτου και εξαιρετική η ορχήστρα υπό την διεύθυνση της Γουρζή.

Only registered users can send messages, register or login

Στοιχεία Επισκεψιμότητας

Αριθμός επισκεπτών σήμερα:1341
Αριθμός επισκεπτών χθες:2269
Επισκέψεις αυτού του μήνα:56683
Top Visiting Day: 10-29-2017 : 3727
Αριθμός μελών σε σύνδεση: 1
Επισκέπτες τώρα: 591
Εγγεγραμένα μέλη: 4160
Τώρα σε σύνδεση:
magmadance,
Dancetheater.gr. All rights reserved 2010-2016

Login or Register

LOG IN

national cpr association