Dance Theater

New York Acting Studio Featured

Το New York Acting Studio εκπαιδεύει performers, χορευτές, ηθοποιούς, τραγουδιστές να αναπτύξουν ένα υψηλό επίπεδο ευελιξίας, ανεξαρτησίας και φαντασίας για την τέχνη τους. Σκοπός του να διαμορφώσει performers εφοδιασμένους με όλα τα δυνατά μέσα, ικανούς να ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ. Performers ικανούς όχι μόνο να παρακολουθούν και να συμμετέχουν σ' αυτές τις αλλαγές, αλλά και να τις επηρεάζουν με την εφευρετικότητά τους. To studio αξιοποιεί την ιδιαιτερότητα και την προσωπικότητα του καθενός, δίνει έμφαση στη ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ, τον ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟ, την ΦΑΝΤΑΣΙΑ και την υψηλή ΤΕΧΝΙΚΗ. Δουλεύουμε ανοίγοντας το μυαλό και ξεκλειδώνοντας το σώμα.

slideshow1
slideshow2
slideshow3
slideshow4
slideshow5
slideshow6

Διδάσκουν διακεκριμένοι καλλιτέχνες και καθηγητές, με σημαντική πορεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Wendy Gibbins, Βίκυ Παναγιωτάκη, Σπύρος Κουβαράς, Γιάννης Εμμανουηλίδης, Κορίνα Κοσκινά, Θεμιστοκλής Παυλής, Ιωάννα Γκαραγκούνη, Νίκος Κατής, Κωνσταντίνος Παγιάτης, Νίκος Παινέζης, Kenny Maclellan.
- Guest performers μέσα στην χρονιά που θα παραδώσουν σεμινάρια - workshops.

Μαθήματα που διδάσκονται με ειδικές τιμές για σπουδαστές χορού, ανέργους, φοιτητές.
Theatrical Jazz, Choreography, Musical Theatre, TeKonJaZ, Μπαλέτο, Σύγχρονο, Τεχνική Alexander, Butoh (Iαπωνικός Χορός), Yoga, Σωματικό Θέατρο, Παντομίμα, Κλακέτες, House, Hip Hop, Street Jazz. Επίσης το New York Acting Studio προσφέρει και Musical Theatre Professional Studies - σε Μονοετές ή Τριετές πρόγραμμα.

Musical Theatre  (Wendy Gibbins, Κωνσταντίνος Παγιάτης, Νίκος Παινέζης, Νίκος Κατής)
H σύνθεση του τραγουδιού, του χορού και της ερμηνείας δημιουργούν τη δομή του μουσικού θεάτρου. Κινησιολογικές και φωνητικές τεχνικές, ανάλυση κειμένου και χαρακτήρων, διάφοροι χοροί, ποικίλα στυλ. Ανάπτυξη της φαντασίας, αυθορμητισμού και προσδιορισμός των στοιχείων της κίνησης (χώρος, χρόνος, δυναμικές). Ανάπτυξη δεξιοτήτων και τεχνικών στη φωνή,το τραγούδι, το χορό και την υποκριτική, η σύνθεση των οποίων δημιουργούν τη δομή του μουσικού θεάτρου. Κινησιολογικές και φωνητικές τεχνικές, ανάλυση κειμένου και χαρακτήρων, διάφοροι χοροί, ποικίλα στυλ/φόρμες. Ανάπτυξη μουσικότητας (ρυθμός, αρμονία). Προσδιορισμός των στοιχείων της κίνησης (χώρος, χρόνος, δυναμικές). Ανακάλυψη και ανάπτυξη των θεμελιωδών στοιχείων του Performing (χαλάρωση, φυσική κατάσταση, ευελιξία, έλεγχος, συγκέντρωση, φαντασία, αυθορμητισμός).
Ολοκληρωμένη απόδοση ρόλου/χαρακτήρα.

Σύγχρονο (Κορίνα Κοσκινά)
Μέσω της κινησιολογικής ερευνητικής διαδικασίας αλλά και των ελεύθερων αυτοσχεδιασμών, θα έχουμε τη δυνατότητα να να αφυπνίσουμε το σώμα μας, να διευρύνουμε την κινητική μας αντίληψη και να αντιληφθούμε την έννοια του χορευτή - δημιουργού. Στο μάθημα θα μας απασχολήσει η προσέγγιση των ορίων μας και των σωματικών και εκφραστικών δυνατοτήτων μας, δοκιμάζοντας βιωματικά τις διαφορετικές τους ποιότητες. Στο πρώτο μέρος, το μάθημα περιλαμβάνει: ασκήσεις σε επαφή με τη γή, καθοδηγούμενες χορογραφίες σε όλα τα επίπεδα, ασκήσεις ενδυνάμωσης, ελεύθερους αυτοσχεδιασμούς, δημιουργία χορογραφίας, τεχνικών που δουλέψαμε σε όλο το μάθημα, αντλώντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούμε απο αυτό, χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο μια τελική χορογραφία που θα προκύπτει μέσω της συνολικής μας έρευνας. Το σύγχρονο αυτό περιέχει διάφορα στοιχεία απο limon,realise, στοιχεία τζάζ και προσωπικό στύλ.

Μπαλέτο (Κορίνα Κοσκινά)
Το μάθημα βασίζεται στο σύστημα Vaganova. Εστιάζουμε πολύ στην τεχνική καθώς και στον συντονισμό των βημάτων και την δυναμική τους.
Ο κλασικός χορός δυναμώνει και συντονίζει σωματικά και ψυχικά. Προσφέρει ισορροπία, ευθυγράμμιση, ευελιξία, αρμονία. Εξελίσσει τη φαντασία, την γρήγορη σκέψη, τον έλεγχο,την μυική αντοχή. Στόχος το ταξίδι μέσα από τη κίνηση και η αναζήτηση της ροής, της ελευθερίας μέσα από την φαινομενική αυστηρότητα του κλασσικού χορού. Η μέθοδος Vaganova ορίζεται ως τεχνική μπαλέτου καθώς και ως μέθοδος διδασκαλίας. Αναμιγνύει στοιχεία παραδοσιακού γαλλικού στιλ της ρομαντικής περιόδου με τον δυναμισμό και την δεξιοτεχνία της Ιταλικής τεχνικής. Η μέθοδος διδασκαλίας ειναι σχεδιασμένη να εμπλέκει όλο το σώμα σε κάθε κίνηση δίνοντας την ίδια προσοχή στο πάνω μέρος του σώματος όσο και στα πόδια. Το μάθημα περιλαμβάνει ασκήσεις στην μπάρα, στο κέντρο, χορευτικούς συνδυασμούς σε όλο τον χώρο και τέλος ασκήσεις ευλυγισίας. Έτσι ολοκληρώνοντας το μάθημα έχουμε το σώμα μας σε πλήρη αρμονία.

Street Jazz  (Wendy Gibbins)
Ένα μάθημα commercial Hip Hop class, η 'Παλιά Σχολή' συναντάει το μοντέρνο στυλ του Commercial Jazz dancing. Το μάθημα περιέχει συνδυασμούς προθέρμανσης και χορογραφίες. Η Hip Hop κίνηση των ποδιών, οι αρχές των Lockin' and Popin', και στυλ των video clip αναμειγνύονται με το μοντέρνο χορευτικό στυλ του commercial jazz. Έλα να μάθεις να χορεύεις όπως βλέπεις στην μουσική σκηνή μέχρι σήμερα.

Χορογραφία (Wendy Gibbins)
Το μάθημα ξεκινά με μια προθέρμανση και έπειτα αμέσως στην εκμάθηση χορογραφίας. Ο στόχος είναι να αναπτυχθεί στους μαθητές η ικανότητα ενσωμάτωσης μιας χορογραφίας ταχύτατα και η τελειοποίηση του στυλ της χορογραφίας όπως τους ζητείται σε μια ακρόαση χορού. Οι χορογραφίες βασίζονται σε ένα συνδυασμό στύλ που περιλαμβάνει Jazz και σύγχρονο χορό στην ίδια χορογραφία. Το μάθημα θα αποτελέσει ένα ανεκτίμητο χώρο εκπαίδευσης για μαθητές και χορευτές που επιθυμούν να μπουν στην αρένα των ακροάσεων.

TeKonJaZ
(Wendy Gibbins)
Πρόκειται για ένα μάθημα χορού το οποίο βασίζεται στο ΤeK = Τεχνική, Kon = Σύγχρονο και JaZ = Jazz. Mαθαίνεις να συνδυάζεις, όλες τις χορευτικές σου γνώσεις σε ένα μάθημα. ΧΟΡΟΣ ΔΙΧΩΣ ΟΡΙΑ. Αποκλειστική δημιουργός αυτού του νέου μαθήματος είναι η γνωστή χορεύτρια και χορογράφος Wendy Gibbins. Με πολλά διαφορετικά στύλ χορού στο ενεργητικό της ώς χορεύτρια, χορογράφος και εκπαιδεύτρια, έχει αποκτήσει το δικό της προσωπικό στύλ και είναι πλέον έτοιμη να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες της και χορευτικές εμπειρίες σε ένα ακόμη πιο ευρύτερο κοινό! Το "TeKonJaZ DancE" είναι ένα μελετημένο και σωστά εναρμονισμένο μάθημα βασισμένο σε 3 συγκεκριμένους χορούς: JAZZ, CONTEMPORARY και HIP-HOP. Η μουσική βασίζεται σε σύγχρονα ακούσματα. Τα μαθήματα απευθύνονται σε  μαθητές ή χορευτές, από 14 χρονών και πάνω, που ψάχνουν νέους ορίζοντες και τρόπους έκφρασης. Απαιτήσεις μαθήματος και προυποθέσεις συμμετοχής. Τέλος, το TeKonJaZ DancE καταφέρνει και ενώνει όλα τα είδη χορού, σε ένα χορευτικό κόσμο χωρίς "σύνορα". Tο μάθημα αναπτύσσει την ευστροφία και βελτιώνει την ικανότητα να περνάτε σωστά από το ένα είδος χορού στο άλλο, προσφέροντας σας μια ξεχωριστή εμπειρία που δύσκολα θα την ξεχάσετε.

Κλακέτες (Tap dance)  (Wendy Gibbins)
Οι κλακέτες έχουν τις ρίζες τους στο συνδυασμό των παραδοσιακών ιρλανδέζικων και αμερικάνικων χορών με τους ρυθμούς της αφρικανικής παράδοσης. 'Όταν η αρχέγονη ανάγκη του ανθρώπου να παράγει "μουσική" με τα πόδια του συνάντησε τους ενδιαφέροντες και γρήγορους ρυθμούς της jazz μουσικής, γεννήθηκαν οι κλακέτες. Πρόκειται για είδος χορού που επικεντρώνεται στους διαφορετικούς και πολύπλοκους ρυθμούς που μπορούν να παράγουν τα πόδια καθώς το υπόλοιπο κορμί και τα χέρια συνοδεύουν με το ανάλογο στυλ. Σε αυτό το μάθημα θα εστιάσουμε στο Broadway tap. Το Broadway tap εστιάζει στο χορό και εφαρμόζεται ευρέως στο musical theater.

Hip-Hop (Γιάννης Εμμανουηλίδης)
To L.A HIP HOP είναι η χορογραφημένη μορφή του HIP HOP που αναπτύχθηκε στη διάρκεια των 90's και 00's στο Los Angeles της Αμερικής για να ικανοποιήσει την ανάγκη της μουσικής βιομηχανίας για εντυπωσιακές και εμπορικές χορογραφίες που πλαισίωναν τους POP και RnB καλλιτέχνες της εποχής. Σαν κινητικό ιδίωμα αντλεί έμπνευση τόσο από το Oldschool Hip Hop και το εκτενές βηματολόγιό του,όσο και από άλλα στυλ χορού ,όπως το Street Jazz,Tap dancing,Stomping κ.τ.λ. Σε αυτή τη γραμμή θα κινηθεί και η διδασκαλία του μαθήματος. Δηλαδή χτίζοντας πάνω σε μία στέρεη βάση γνώσης πάνω στο αυθεντικό βηματολόγιο και τα στοιχεία κίνησης του Οldschool Hip Hop, στη συνέχεια θα εξερευνήσουμε και άλλους τρόπους κίνησης από συγκενεύοντα είδη. Όλα αυτά θα δένονται αρμονικά προς το τέλος κάθε μαθήματος με μια χορογραφία στην όποια θα δουλεύουμε τόσο το τεχνικό, όσο και το εκφραστικό κομμάτι του χορού με έμφαση στην ανάπτυξη της προσωπικής έκφρασης και της εμπιστοσύνης του κάθε χορευτή, στοιχεία απαραίτητα τόσο στο χορό, όσο και στη ζωή.

House Dance (Γιάννης Εμμανουηλίδης)
Το HOUSE DANCE είναι ένα σύνολο χορευτικών στυλ, προερχόμενων από την CLUB κουλτούρα του Σικάγο και της Νέας Υόρκης. Τα κυριότερα στυλ περιλαμβάνουν τα Footworks, Jacking και Lofting. Είναι ένας χορός κατά βάση αυτοσχεδιαστικός, που δίνει έμφαση σε γρήγορα και περίπλοκα βήματα με τα πόδια σε συνδυασμό με μαλακές και πιο "κυλιστές" κινήσεις με το σώμα. Στα βήματα του HOUSE DANCE βρίσκουμε πολλές επιρροές από άλλους χορούς όπως Capoeira, tap, jazz, bebop και salsa. H βασικότερη τεχνική, που αποτελεί και το θεμέλιο του HOUSE DANCING, είναι το λεγόμενο Jacking. Είναι μία κίνηση προερχόμενη από το Σικάγο και εμφανίστηκε στις απαρχές της House μουσικής και χορού. Περιλαμβάνει την κίνηση του κορμού μπρος και πίσω,σαν να περνά ένα "κύμα ενέργειας" που ξεκινά από το κέντρο του σώματος και πυροδοτεί όλες τις άλλες κινήσεις! Όλα τα βήματα ή αλλιώς "Footworks" θεωρείται ότι προέρχονται από αυτή την κυματοειδή κίνηση (Jacking) και από τον τρόπο που μεταφέρεται το κέντρο βάρους στον χώρο. Όσον αφορα τη μουσική προσέγγιση, ο χορευτής προσπαθεί να διακρίνει και να αποδώσει την πολυρυθμία και τις λεπτές εναλλαγές της ενέργειας. Βασικό χαρακτηριστικό τηs House μουσικής είναι ότι ο τονισμός βρίσκεται στην "Άρση" ή αλλιώς " UpBeat ". Αυτό δημιουργεί τόσο στον χορευτή, όσο και στον θεατή μια αίσθηση ελαφρότητας, που είναι κύριο χαρακτηριστικό αυτού του χορού.

Butoh (Ιωάννα Γκαραγκούνη)
Το butoh είναι σύγχρονος ιαπωνικός χορός.
Βασικά στοιχεία του μαθήματος είναι: το warmup, τεχνικοί βηματισμοί, το χορογραφικό,το φιλοσοφικό και το αυτοσχεδιαστικό μέρος. Εφαρμόζονται διάφορες ασκήσεις, (π.χ. ασκήσεις της τεχνικής του NoguchiTaiso) οι οποίες, μέσω της χαλάρωσης, επιφέρουν την αφύπνιση σώματος και νου, ενδυναμώνοντας τις αισθήσεις και κυρίως τη συναίσθηση. Διδάσκονται κάποιες προκαθορισμένες κινήσεις, βήματα, είδη περπατήματος, τα οποία είναι εμπνευσμένα από την Ιαπωνική κουλτούρα και τρόπο ζωής. Σημαντικό στοιχείο στο μάθημα Butoh είναι ο αυτοσχεδιασμός, ο οποίος έχει σαν πηγές έμπνευσης τη φύση, τον κύκλο της ζωής, αλλά και μορφές τέχνης όπως η λογοτεχνία και οι εικαστικές τέχνες. Χρησιμοποιούμε εικόνες εμπνευσμένες από τη φύση, την ποίηση, τη φαντασία, για την σύνθεση μικρών κομματιών αυτοσχεδιαστικού χαρακτήρα, τα οποία δουλεύονται σε group, duo, solo.

Τεχνική Alexander (Βίκυ Παναγιωτάκη)
Οδηγεί στην απόκτηση υψηλότερου βαθμού συνειδητότητας και στην διεύρυνση των ικανοτήτων μας σωματικών- ψυχικών και πνευματικών. Η καλλιέργεια της κιναισθητικής αντίληψης και η απόκτηση ευαισθησίας και σωματικής ευφυΐας. Η αναγνώριση της πολύτιμης προσφοράς της καθιστά την Τ.Alexander βασικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών των σχολών θεάτρου, χορού και μουσικής παγκοσμίως. Η Τεχνική Alexander είναι μία μέθοδος που μελετά τις βασικές αρχές που διέπουν την ανθρώπινη κίνηση. Εντοπίζει τους νοητικούς και σωματικούς περιορισμούς, τους μετασχηματίζει και επαναφέρει στο σώμα τους φυσικούς μηχανισμούς ισορροπίας και κίνησης.
Αναδεικνύοντας την σχέση νου και σώματος εξετάζει, διευρύνει και προάγει τον τρόπο που οργανώνουμε τον εαυτό μας και εκφραζόμαστε κινητικά την κάθε στιγμή. Διερευνά και βελτιώνει τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τον εαυτό μας σαν ενιαίο ψυχοσωματικό σύνολο στις διάφορες λειτουργίες και συμπεριφορές μας. Απευθύνεται σε ανθρώπους κάθε ηλικίας που ζητούν τα βέλτιστα από τις σωματικές και ψυχικές τους δυνάμεις.

Σωματικό Θέατρο (Σπύρος Κουβαράς)
Στο εργαστήριο σωµατικού θεάτρου του Σπύρου Κουβαρά, της Compagnie Synthesis 748 απο το Παρίσι, οι συµµετέχοντες θα γνωρίσουν και θα εµβαθύνουν σε µια µέθοδο µη λεκτικής δραµατουργίας εκεί όπου το σώµα και η κίνηση αποτελούν τα µείζονα σκηνικά εργαλεία του ηθοποιού - performer. Στο εργαστήριο αυτό, κατά κάποιο τρόπο η κίνηση θα υποκαταστήσει το κείµενο, το ίδιο το ανθρώπινο σώµα θα λειτουργήσει σαν κείµενο, σαν σκηνική και θεατρική παρτιτούρα. Με αφετηρία τις τεχνικές και θεωρητικές προσεγγίσεις των προτοπόρων του σωµατικού θεάτρου (Grotowski, Meyerhold, Lecoq, Decroux, Castellucci, Wilson) η συγκεκριµένη µέθοδος εξωτερικευµένη µέσω της σωµατικής ερµηνείας και της δηµιουργικότητας του καθένα, θα οδηγήσει τους συµµετέχοντες µέχρι την κινησιολογική σύνθεση και την σκηνική performance. Μέσω ασκήσεων τεχνικής και δοµηµένων αυτοσχεδιασµών, θα έρθει γενικά ο ηθοποιός πιο κοντά προς την αφηρηµένη εικόνα (abstract image), πιο κοντά σε ένα είδος εικονοκλαστικού θεάτρου όπου η δραµατουργική προσέγγιση αποκαλύπτεται καταρχήν µε άξονα την κίνηση, µε όχηµα ένα συχνά µη ρεαλιστικό σωµατικό παίξιµο.

Vinyasa Yoga (Βίκυ)
Η Vinyasa Yoga αποτελείται από μια σειρά δυναμικών κινήσεων που εκτελούνται σε απόλυτο συγχρονισμό με την αναπνοή. Στοχεύει στην ενεργοποίηση και στην ένωση του σώματος, του νου και του πνεύματος. Σε σωματικό επίπεδο υπάρχουν άμεσα και ορατά αποτελέσματα ξεκινώντας από την σωστή ευθυγράμμιση, την ισορροπία και την ευλυγισία του κορμιού και καταλήγοντας στην αύξηση της μυϊκής δύναμης. Επιπλέον, ο ρυθμικός συνδυασμός κίνησης και αναπνοής τονώνει την ενέργεια, και βελτιώνει το αναπνευστικό σύστημα. Σε βαθύτερο επίπεδο οι συγκεκριμένες ασκήσεις δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον μέσα στο οποίο μπορεί να αναπτυχθεί συγκέντρωση και πνευματική διαύγεια. Σταδιακά ισορροπείται το νευρικό σύστημα και ο ασκούμενος αποκτά ψυχική αρμονία και αυτοέλεγχο.


New York Acting Studio

Μιαούλη 11, Ψυρρή, (δίπλα στο μετρό Μοναστηράκι)
τηλ. 210-3211445, 6977906166
email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
http://www.newyorkactingstudio.gr
http://athensacting.org/





 Wendy Gibbins
Στην ηλικία των 11, μετακόμισε μακριά από το σπίτι της για να παρακολουθήσει το «The Thomson School of Dancing» στη Βόρεια Αγγλία έως την ηλικία των 18. Η Wendy μελέτησε κλασσικό μπαλέτο, κλακέτες, σύγχρονο ( Τεχνική της Martha Graham), χορό τζαζ ( Τεχνική του Matt Mattox) και υποκριτική. Απόκτησε τα παρακάτω διπλώματα: Teachers Certificate in Classical Ballet up to Elementary standard BBO (British Ballet Organisation), Classical Ballet dancer's certificates up to and obtaining Advanced standard BBO. Teaching qualifications in Tap up to Advanced BBO. Dancers Certificates in Tap up to and obtaining Solo Seal BBO.

Η Wendy Gibbins είναι καταξιωμένη χορογράφος στην Ελλάδα. Οι επαγγελματικές της επιτυχίες περιλαμβάνουν: So You Think You Can Dance, MAD VMW, μουσικά βραβεία Κύπρου, Eurovision, Greek Idol. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως Άννα Βίσση, Έλενα Παπαρίζου, One, Χρήστος Δάντης, Ευρυδίκη, Δημήτρης Κοργιαλάς, Έλλη Κοκκίνου χορογραφώντας τόσο τις ζωντανές εμφανίσεις τους όσο και τα video clips τους. Επίσης έχει συνεργαστεί για την διαφήμιση προϊόντων μεγάλων εταιριών. Χορογράφησε τις θεατρικές παραστάσεις: "Naked Boys Singing" (Ελλαδα) "Escape" και "Ταξιδευτής". Έχει συνεργαστεί επίσης με τους Νίνα Λοτσάρη, Παναγιώτη Πετράκη, Γιώργο Βάλαρη, Νίκο Βεντουράτο.
Αυτή την στιγμή βρίσκεται στην δημιουργία της παράστασης του δικού της έργου "Φιλί στα φτερά της" ("Kiss on her Wings")
 Kορίνα Kοσκινά
Η Κορίνα Κοσκινά γεννήθηκε στην Κέρκυρα και ζει στην Αθήνα. Είναι απόφοιτη δασκάλα χορού της ανώτατης σχολής "Theatre School" Καλών Τεχνών στο Άμστερνταμ. Έχει διδαχθεί επίσης από τους: Kalina Bogoeva (κλασσικό), George Elkin (σύγχρονο), Milena Simeonova (κλασσικό), Αλίκη Καζούρη (σύγχρονο), Ευαγγελία Ράντου (σύγχρονο). Έχει παρακολουθήσει μαθήματα Capoeira, Flamenco αλλά και εναέριων ακροβατικών με πανί, καθώς και σωματικού θεάτρου. Έχει παρουσιάσει πάνω από 30 dance projects. Δημιούργησε και χορογράφησε την παράσταση σύγχρονου χορού με τίτλο "Running Out Of Time", η οποία παίζεται μέχρι και σήμερα, όπου συμμετείχε και ως χορεύτρια. Έχει συνεργαστεί με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες όπως με τους Λάκη Λαζόπουλο,Φρόσω Κορρού, Πέτρο Γάλλια, τον ινδό χορογράφο και σκηνοθέτη Ritchard Burton, Wendy Gibbins, Νίνα Λοτσάρη όπως και με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κερκύρας. Έχει διδάξει μπαλέτο, σύγχρονο χορό, και jazz σε σχολές σε Ελλάδα και Ολλανδία. Αυτήν την στιγμή βρίσκεται ήδη στην δημιουργία μιάς ακόμη δικής της παράστασης σύγχρονου χορού με τίτλο "Little Knives".
 Βίκυ Παναγιωτάκη
Η Βίκυ Παναγιωτάκη σπούδασε στο Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου ΑΘΗΝΩΝ, στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού της Δ. Γρηγοριάδου, στην Σχολή Καλών Τεχνών (UdK) του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ και στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Καθηγητών της Τεχνικής F. M. Alexander του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (ΑΖΑΤ) υπό την διεύθυνση του Danny Mc Gowan. Διδάχθηκε Σύγχρονο Χορό στην ΕΛΛΑΔΑ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ και στην σχολή του Erick Hawkins στην Ν. ΥΟΡΚΗ, Αυτοσχεδιασμό,Yoga, B.M.C. και Χορό Butoh. Εκπαιδεύτηκε στο σύστημα Body Control, βασισμένο στην διδασκαλία του J. Pilates. Δίδαξε χορό στην Σχολή Καλών Τεχνών του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ και UFA- Fabrik και Τεχνική Alexander στο Dock 11 του ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ και την Δραματική Σχολή του ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ. Μέσα από την Τεχνική Alexander επιμελήθηκε την κίνηση των ηθοποιών σε Θεατρικές Παραστάσεις του Γ. Κιμούλη, Λ.Γιοβανίδη, Λ. Φιλίπποβα, F. Steckel, στο Φεστιβάλ Αθηνών και στην Επίδαυρο.

 Γιάννης Εμμανουηλίδης
Ο Γιάννης Εμμανουηλίδης ξεκίνησε  σε μικρή ηλικία την ενασχόλησή του με τον χορό  μαθαίνοντας breakdance και ακροβατικά εδάφους. Φοίτησε στο επαγγελματικό τμήμα της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τεχνης και στην ανώτερη επαγγελματική σχολή χορού  "Ραλλού Μάνου". Άρχισε να διδάσκει σύγχρονο χορό στη Βαρκελώνη και να αναπτύσσει το δικό του προσωπικό ύφος. Συγχρόνως  ήρθε σε επαφή με το house dance και το freestyle hip hop. Στη συνέχεια ταξίδεψε και έζησε στο Παρίσι όπου μαθήτευσε και εξέλιξε το στυλ και τις ικανότητές του δίπλα σε πρωτοπόρους χορευτές και δασκάλους της ευρωπαϊκής house dance και Hip Hop σκηνής. Eπιστρέφοντας στην Ελλάδα συνεργάστηκε σαν χορευτής με την ομάδα σύγχρονου χορού "Αερίτες" για την παράσταση "ERA POVERA" στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Tην κύρια ενασχόλησή του τα τελευταία χρόνια αποτελεί η διδασκαλία του House dance και του Hip Hop ως αυτούσια χορευτικά στυλ, αλλά και το πως αυτά αναμειγνύονται με το σύγχρονο χορό και τις τεχνικές Release. Τέλος, έχει σπουδάσει και αποφοιτήσει ως personal trainer από τη σχολή BASE TRAINING και συνεχίζει την περαιτέρω μετεκπαίδευσή του φοιτώντας στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο πτυχίο άσκησης και υγείας του ACSM, από το οποίο και θα αποφοιτήσει τον Ιούνιο.
 Ιωάννα Γκαραγκούνη
H Ιωάννα Γκαραγκούνη έχει σπουδάσει Μπαλέτο, Τεχνική Graham, Τεχνική Horton (μοντέρνο), Τεχνική Dunham (Ethnic), Θεατρικές Τέχνες, Ιστορία Χορού, Μουσική, Αυτοσχεδιασμό, Σύνθεση, Τεχνική Παράστασης, τζαζ, Γιόγκα, σε Αθήνα και Ν. Υόρκη. Aποφοίτησε το 1991 από την παγκοσμίου φήμης σχολή του Alvin Ailey στην Νέα Υόρκη συμμετέχοντας και σε παραστάσεις. Από το 1992 ώς το 2000 εργάστηκε στην Ελλάδα ως δασκάλα χορού σε διάφορες σχολές. Ακολούθησαν τέσσερα χρόνια στην Ιαπωνία (2000-2004) όπου διδάχθηκε από τους ιδρυτές του Butoh την τέχνη και την τεχνική του:
Στο Tatsumi Hijikata Memorial Asbestos Studio, Tokyo, 2000-2003 υπό την καθοδήγηση των πρωτοπόρων: Akikο Motofuji (σύζυγο του Tatsumi Hijikata), Yoshito Ohno, Taketeru Kudo, Coichi Tamano, Oikawa Hironobu, Keitoka Takada (physical expression). Σπουδές με τους Yukio Waguri, Toru Iwashita. Σπουδές με το group Dairakudakan (Butoh και physical exercises 2001-2002). Διδάχτηκε στο Asahi Culture Center, Tokyo, στην τεχνική Noguchi Physical Exercises με την καθηγήτρια Misao Hatori (2001). Από το 2002 έως το 2004 στο Kazuo Ohno & Yoshito Ohno Dance Studio, Yokohama, υπό την καθοδήγηση των Kazuo Ohno και Yoshito Ohno. Παράλληλα στο Akira Kasai Studio, Tokyo, σπουδές στο χορό Butoh με τον Akira Kasai στο Tenshikan studio. Στο Τόκυο, δίδαξε, έλαβε μέρος καθώς και χορογράφησε παραστάσεις Butoh. Συνεργάστηκε σε παράσταση με την Akiko Motofuji και τον Daiji Meguro. Στην Ελλάδα άρχισε να διδάσκει butoh σε μαθήματα και σεμινάρια, να χορογραφεί και να δίνει παραστάσεις. Έχει διδάξει σε πολλές επαγγελματικές σχολές χορού αλλά και δραματικές σχολές, και χορογραφήσει παραστάσεις. Επί σειρά ετών ήταν μέλος της επιτροπής στις εξετάσεις του ΥΠ.ΠΟ για το σύγχρονο χορό και τον αυτοσχεδιασμό. Μέχρι και σήμερα εργάζεται ανεπηρέαστη από συγκεκριμένες τάσεις και υφαίνει ένα στυλ χορού με δυτικές και ανατολικές επιρροές που συνδυάζει τον αυτοσχεδιασμό αλλά και την υπερβολική ακρίβεια της κίνησης.

 Σπύρος Κουβαράς
Είναι απόφοιτος της Ευρωπαικής Ακαδηµίας Μιµικής και Σωµατικού Θεάτρου του Παρισιού (Académie Européenne de Théâtre Corporel de Paris - École Magenia), σπούδασε σύγχρονο χορό και κίνηση Laban στο Γαλλικό Εθνικό Κέντρο Χορού στο Παρίσι και παρακολούθησε ετήσια σεµινάρια και master classes µε την οµάδα Théâtre du Mouvement. Εγκατεστηµένος στην Γαλλία, ιδρύει το 2008 στο Παρίσι την οµάδα Synthesis 748 και έχοντας την υποστήριξη του Γαλλικού Εθνικού Κέντρου Χορού (résidences και επιχορηγήσεις) αναπτύσσει τη δική του χορογραφική και κινησιολογική γραφή εστιάζοντας στην σχέση του σύγχρονου χορού µε τα εικαστικά και την φιλοσοφία. Δηµιουργεί στο International Visual Theatre στο Παρίσι το «L'Isolement dans un Espace Infini», που παρουσιάζεται σε θέατρα, φεστιβάλ και µουσεία σε Γαλλία, Γερµανία, Σουηδία και Ελλάδα. Πάντα µε την υποστήριξη του Γαλλικού Εθνικού Κέντρου Χορού, δηµιουργεί το « You cannot enter twice the same river », ένα video dance project πάνω στην φιλοσοφία του Ηράκλειτου. Το video dance αυτό παρουσιάζεται στο Instants Vidéo στην Μασσαλία, στο Διεθνές Φεστιβάλ video dance της Αθήνας, στην γκαλερί S.Hurts στο Μπουένος Άιρες, και στο Videoart BOX Project Space του Μιλάνου. Το 2014, ο Σπύρος Κουβαράς δηµιουργεί σε συµπαραγωγή µε το Espace André Malraux στο Παρίσι το « Nova Aetas », µια χορογραφηµένη εγκατάσταση για δύο σώµατα και 100 κούτσουρα. Το έργο δηµιουργείται µε την υποστήριξη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας, του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών και παρουσιάζεται σε Γαλλία, Γερµανία και Ελλάδα. Τον Ιανουάριο του 2015, παρουσιάζει στην Πινακοθήκη του Πειραιά την physical performance «Ο άντρας που βαδίζει στην κολόνα», ένα έργο – µελέτη πάνω στην γλυπτική του Ογκύστ Ροντέν. Τον Φεβρουάριο του 2015, η Synthesis 748 σε συµπαραγωγή µε την γκαλερί Owl Art Space στην Ακρόπολη παρουσιάζουν το OPUS I # Temporality, µια χορογραφική performance του Σπύρου Κουβαρά για την εικαστική τριλογία ΜετροΛόγος. Κατά την διάρκεια της σεζόν 2015 - 2016 η οµάδα θα είναι σε residency στην ΑΣΚΤ της Αθήνας και ο Σπύρος Κουβαράς θα διοργανώσει το master class σεµινάριο «Σύγχρονος Χορός και Εικαστικά: xορογραφώντας µια εγκατάσταση». Ο Σπύρος Κουβαράς διδάσκει σωµατικό θέατρο και χορογραφία - performance στο New York Acting Studio και στην Ανωτέρα Δραµατική Σχολή της Νέλλης Καρρά στην Αθήνα καθώς και στο Κέντρο Τεχνών του Gif sur Yvette στο Παρίσι. Έχει, µεταξύ άλλων διδάξει και διδάσκει σε Conservatoires Χορού και Θεάτρου στο Παρίσι, στην Ecole National Dramatique de Strasbourg, στην Biennale Θεάτρου και Χορού της Λυόν και στο τµήµα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Paris VIII.

 Θεμιστοκλής Παυλής
Αποφοίτησε από την Ανωτέρα Επαγγελματική Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με το δίπλωμα του καθηγητή χορού το 2011. Είναι γνωστός από τη συνεργασία του ως υπεύθυνος κινησιολογίας και χορογραφίας με την ΕΘΝΙΚΗ ΛΥΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: Όπερα «NABUCCO», ΩΔΕΙΟ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ, 2011, Παιδική Όπερα «ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΒΙΟΛΙ» του Νίκου Ξανθούλη (Εθνική Λυρική Σκηνή, στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Ημερών Όπερας, ως χορευτής στο «DON QUIXOTE»σε χορογραφία VladimirVasiliev κ.λπ.
Το 2010 ήταν υπεύθυνος κινησιολογίας και εμφανίσθηκε ως χορευτής στην όπερα «ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ» με το Σχήμα Almazis του Αρχιμουσικού Ιάκωβου Παππά (ΊΔΡΥΜΑ Μ.ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ). Εμφανίστηκε στην όπερα «ΆΤΤΙΣ» του J.B. Lully, παραγωγή της «Petit Opera Du Monde» (ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ), στο έργο«Ζιζέλ» από Εθνικό μπαλέτο της Κούβας (ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ) κ.λπ. Πήρε μαθήματα κλασικού χορού από τον πρώτο χορευτή της σκάλας του Μιλάνου MARCOPIERIN,σύγχρονο χορό στο Montpellierτης Γαλλίας με την ANNE-ΜARRY PORAS, κλασικό μπαλέτο από τον πρώτο χορευτή της όπερας του Παρισιού RUDY BRYANS. Αυτήν την στιγμή συμμετέχει στην παραγωγή των Αθηναικών Θεάτρων "Billy Elliot The Musical" που θα παρουσιαστεί στο θέατρο Παλλάς.

 Βίκυ
Η Βίκυ ξεκίνησε να εργάζεται ως εκπαιδεύτρια φυσικής αγωγής το 1988. Το 1993 γνώρισε την Yoga Nidra, και αργότερα την Ashtanga Vinyasa Υoga. Έχει εκπαιδευτεί στήν Transformational Hatha Yoga από την Michelle Kaminski, έχει διδαχτεί Iyengar Yoga από τον Paul Cabanis και έχει ολοκληρώσει δύο εκπαιδευτικά προγράμματα στην Ashtanga Vinyasa Υoga με τον Manju Pattabhi Jois. Ταυτόχρονα έχει παρακολουθήσει σεμινάρια σημαντικών δασκάλων της Ashtanga όπως οι: Chuck Miller, David Swenson, Danny Paradise κα. Είναι πιστοποιημένη από τον διεθνή οργανισμό Yoga Alliance International.

Share this post

Last modified on
More in this category: « Winston's House of Dance
Dancetheater.gr. All rights reserved 2010-2016

Login or Register

LOG IN